Content Marketing
Content marketing – dlaczego warto?
Tworzysz wizerunek eksperta, przybliżasz markę, edukujesz.
Dobry content to nie tylko informacja pisana. W swoich działaniach wykorzystujemy także inne formy dotarcia: video, zdjęcia, podcasty czy grafiki, które zawsze są dopasowane do rodzaju działalności klienta. To pozwala nam budować jeszcze bardziej naturalny przekaz. Odpowiednie treści wpływają na wzrost wyświetleń Twojej strony, a to z kolei przekłada się na wzrosty sprzedaży i zdobywanie nowych, stałych klientów.
Przygotujemy dla Ciebie:
- artykuły ekspercie, artykuły sponsorowane
- case study
- Infografiki
- Filmy, zdjęcia
- Newsletter
- Poradniki
- Podcasty
- Prezentacje.
Jak tworzymy treści?
research:
-
- poznajemy Twoją konkurencję. Sprawdzamy co robi Twoja konkurencja, określamy jej mocne strony i wykorzystujemy lukę wśród jej działań do budowania przewagi rynkowej Twojej marki.
- poznajemy Twojego klienta. Za pomocą Google trends śledzimy czego Twoi klienci szukają w sieci. Statystyki na temat trendów (haseł) najczęściej wyszukiwanych w internecie wykorzystujemy do lepszego pozycjonowania Twojej strony.
planowanie:
- Treści dopasowane do potrzeb klientów marki. Śledzimy wydarzenia branżowe, by tworzyć aktualne treści dla Twoich klientów. Wykorzystując odpowiednie narzędzia personalizujemy przekaz kierując go tylko do zainteresowanych odbiorców.
- Bądź widoczny w wyszukiwarkach. Odpowiedni dobór słów kluczowych (keyword planner) pozwala nam na stworzenie skutecznej kampanii w sieci wyszukiwania i jej optymalizację w zależności od potrzeb.
realizacja:
- meta title – Właściwy nagłówek, dobrze wpisujący się w strategię SEO. Pamiętaj, tytuł strony musi współgrać z jej treścią.
- meta description – Daj się poznać i zachęć do klikania. Unikalny opis zawartości strony jest widoczny w wynikach wyszukiwania Google. Ma duże znaczenie dla CTA, czyli call to action zachęcającego do konkretnej aktywności.
- odpowiednia długość tekstu – Nie pozwól się znudzić. Budujemy wartościowy przekaz, do którego będą wracać Twoi klienci.
Gdzie możesz wykorzystać treści content marketingowe?
- Twoja strona www
- Kanały wewnętrzne – Intranet
- Blogi, media społecznościowe
- Kampanie Adwords i display
- Mailing
- Działania PR