513 152 886

biuro@bshmedia.pl

Office Address

Phone Number

+48 513 152 886

Email Address

biuro@bshmedia.pl

Content Marketing

Content Marketing

Content marketing – dlaczego warto?

Tworzysz wizerunek eksperta, przybliżasz markę, edukujesz.

Dobry content to nie tylko informacja pisana. W swoich działaniach wykorzystujemy także inne formy dotarcia: video, zdjęcia, podcasty czy grafiki, które zawsze są dopasowane do rodzaju działalności klienta. To pozwala nam budować jeszcze bardziej naturalny przekaz. Odpowiednie treści wpływają na wzrost wyświetleń Twojej strony, a to z kolei przekłada się na wzrosty sprzedaży i zdobywanie nowych, stałych klientów.

 

Przygotujemy dla Ciebie:

 

  • artykuły ekspercie, artykuły sponsorowane
  • case study
  • Infografiki
  • Filmy, zdjęcia
  • Newsletter
  • Poradniki
  • Podcasty
  • Prezentacje.

 

Jak tworzymy treści?

 

research: 

    • poznajemy Twoją konkurencję. Sprawdzamy co robi Twoja konkurencja, określamy jej mocne strony i wykorzystujemy lukę wśród jej działań do budowania przewagi rynkowej Twojej marki.
    • poznajemy Twojego klienta. Za pomocą Google trends  śledzimy czego Twoi klienci szukają w sieci. Statystyki na temat trendów (haseł) najczęściej wyszukiwanych w internecie wykorzystujemy do lepszego pozycjonowania Twojej strony.

planowanie:

  • Treści dopasowane do potrzeb klientów marki. Śledzimy wydarzenia branżowe, by tworzyć aktualne treści dla Twoich klientów. Wykorzystując odpowiednie narzędzia personalizujemy przekaz kierując go tylko do zainteresowanych odbiorców.
  • Bądź widoczny w wyszukiwarkach. Odpowiedni dobór słów kluczowych (keyword planner) pozwala nam na stworzenie skutecznej kampanii w sieci wyszukiwania i jej optymalizację w zależności od potrzeb.

realizacja: 

  • meta title – Właściwy nagłówek, dobrze wpisujący się w strategię SEO. Pamiętaj, tytuł strony musi współgrać z jej treścią.
  • meta description – Daj się poznać i zachęć do klikania. Unikalny opis zawartości strony jest widoczny w wynikach wyszukiwania Google. Ma duże znaczenie dla CTA, czyli call to action zachęcającego do konkretnej aktywności.
  • odpowiednia długość tekstu – Nie pozwól się znudzić. Budujemy wartościowy przekaz, do którego będą wracać Twoi klienci.

 

Gdzie możesz wykorzystać treści content marketingowe?

 

  • Twoja strona www
  • Kanały wewnętrzne – Intranet
  • Blogi, media społecznościowe
  • Kampanie Adwords i display
  • Mailing
  • Działania PR