513 152 886

biuro@bshmedia.pl

Office Address

Phone Number

+48 513 152 886

Email Address

biuro@bshmedia.pl

E-mail marketing

E-mail marketing

Kampanie reklamowe wykorzystujące e-mail marketing przynoszą wysoki poziom zwrotu z inwestycji. Najczęściej wykorzystywane są wewnętrzne bazy mailingowe. Wiemy wtedy, że wiadomości, które są wysyłane trafiają do zaufanej grupy odbiorców, którzy zapisali się do newslettera. Ważne aby sama kreacja, treść i częstotliwość zostały dobrze przygotowane i zaplanowane. Tylko dobre przeprowadzenie zabiegu wysyłki mailingowej daje odpowiednie rezultaty oraz pozwala na kontynuację tych działań.

Oprócz wewnętrznej bazy mailingowej mamy do dyspozycji zewnętrzne bazy mailingowe zbierane przez konkretnych wydawców. Dzięki temu, w zależności od naszego produktu, który sprzedajemy, możemy docierać do odpowiedniej grupy odbiorców.  Możemy targetować ich po informacjach deklaratywnych, czyli danych jakie zostawili w formularzu (wiek, płeć, lokalizacja, i wiele innych w zależności od serwisu) oraz informacjach behwioralnych przypisanych do konkretnych użytkowników pod kątem ich wcześniejszego zachowania. W taki sposób pozyskujemy zupełnie nowych klientów będących potencjalnymi nabywcami oferowanych przez nas usług czy towarów.

 

Strategie
  • Przeprowadzanie testów A/B – przed wysyłką warto przygotować 2 wersje mailingu (inne układy, CTA czy treść tematu) pozwoli na to sprawdzić, która z nim jest lepiej klikalna i chętnie przeglądana przez adresata. Testy pozwalają doprowadzić nasz newsletter do maksymalnie odpowiedniego rezultatu zwiększając Open Rate.
  • Retargeting – dzięki systemom do wysyłki jesteśmy w stanie sprawdzić ile osób nie otworzyło naszego maila i ponowić do nich wysyłkę, chociażby stosując inny rodzaj tematu w nagłówku.
  • Czas wysyłki jest ważny – przeprowadzając testy trzeba sprawdzić w jakich dniach tygodnia i godzinach OR maili jest największy. Możliwe, że grupa docelowa właśnie w tych konkretnych dniach i przedziale czasowym jest najbardziej aktywna. Często przekłada się to także na wzrost konwersji.

 

W czym możemy pomóc?

 

  • Przygotowanie maila z dbałością o  przejrzystość, spójność, kontekst, wiarygodność, cel, skupienie uwagi oraz ciągłość komunikacji.
  • Raport pokampanijny
  • Dostosowanie do wersji mobilnej
  • Dobranie odpowiedniej bazy zewnętrznej
  • Przygotowanie kreacji