513 152 886

biuro@bshmedia.pl

Office Address

Phone Number

+48 513 152 886

Email Address

biuro@bshmedia.pl

PR i Social Media

PR i Social Media

Specjalizujemy się w strategicznym doradztwie wizerunkowym. Przygotowujemy i wdrażamy kompleksowe kampanie komunikacyjne dla firm, instytucji publicznych i klientów indywidualnych na każdym etapie ich rozwoju. Profesjonalne działania z zakresu public relations pozwalają kreować pozytywny wizerunek naszych klientów, zwiększać ich rozpoznawalność czy wspierać sprzedaż.


PR KORPORACYJNY


Tworzymy przewagę konkurencyjną naszych klientów poprzez umacnianie ich pozytywnego wizerunku. Budujemy zaufanie nie tylko wśród odbiorców marki, lecz także wśród pracowników firmy. Pamiętaj, że osiągnięcie silnej pozycji rynkowej to proces długofalowy, dlatego dla każdego z klientów przygotowujemy indywidualne plany komunikacyjne, z uwzględnieniem m.in. takich obszarów jak:

– PR wewnętrzny – doradzamy jak prowadzić dialog z pracownikami i budować zgrany, zaangażowany zespół identyfikujący się z organizacją
 – media relations – kompleksowa obsługa mediów – budowanie stałych relacji z dziennikarzami, organizacja konferencji prasowych, prowadzenie biura prasowego, planowanie i zakup mediów
– PR kryzysowy – wspieramy klientów w sytuacjach kryzysowych, przygotowujemy analizę potencjalnych sytuacji kryzysowych, opracowujemy plany działania w czasie trwania kryzysu i po jego zakończeniu
– Social media – dobieramy odpowiednie kanały komunikacji, dla Twojej marki, przygotowujemy strategie komunikacji w social mediach, oferujemy  abonamentową obsługę Twoich kont na Facebooku, Instagramie, Twitterze czy LinkedIn,  tworzymy skuteczne kampanie reklamowe

DORADZTWO MEDIALNE I SZKOLENIA


  • profesjonalne warsztaty medialne – radiowe i telewizyjne
  • szkolenia z wystąpień publicznych
  • świadoma kreacja własnego wizerunku
EVENTY
Wydarzenia specjalne wykorzystujemy do budowania wizerunku Twojej organizacji. Przygotowujemy profesjonalne materiały – filmy i zdjęcia, które będziesz mógł wykorzystać w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.